Open Source

5 ingrediencií na pravý kampaňový mix

Na svet sa niekedy pozeráme zbytočne komplikovane a kampane nie sú výnimkou. Čím viac kampaní robím a sledujem, tým sa mi potvrdzuje, že v jednoduchosti je krása. A dosiahnuť jednoduchosť, je tým najťažším umením. V múdrych knihách a na internetoch nájdete milión tipov ako vyhrať kampaň. Pre začiatok sa skúste držať týchto piatich. 1. Definujte...
viac

Máte strach z terénu? 5 rád ako na kontaktnú kampaň

V minulom článku o billboardoch a ich úlohe vo volebných kampaniach som tvrdila, že billboardy síce pomôžu sa zviditeľniť, samy osebe vám však voľby určite nevyhrajú. V skutočnosti si dobre vedená kampaň vyžaduje starostlivo zvážený kampaňový mix rôznych taktických nástrojov, z ktorých svojou efektivitou najviac vyniká kontaktná kampaň v teréne. Volič skôr uverí politikovi, ktorého stretne osobne a podá si s ním ruku...
viac

Ako vzniká naša predstava o značke?

Sme marketéri. Zoberáme sa tým, ako môžeme myšlienky našich klientov, ktorým veríme, dostať do vášho podvedomia. Mágia však spočíva v spôsobe akým značku do povedomia dostať. Raz mi Michal odporučil kurz, ktorý v sebe spája čo to zo psychológie, ekonómie a neurológie. Consumer Neuroscience & Neuromarketing. Začala som si klásť otázky. Prečo jednu značku milujeme a na...
viac